Naše služby

Podívejte se co vše pro Vás můžeme udělat.
Jsme specialisty na hypoteční úvěry a také refinancování.

Náš tým je složen z odborníků, kteří jsou tu pro vás, ať už potřebujete hypotéku na nový domov nebo refinancování stávajícího úvěru. Každý člen našeho týmu je zde proto, aby vám poskytl osobní péči a profesionální radu, která vám pomůže dosáhnout vašich cílů.

Hypotéky na nemovitosti

Úvěry, konsolidace a refinancování

Speciální hypoteční řešení a další exkluzivní nabídky

Jak to funguje

Jednoduše a rychle Vás provedeme celým procesem od první schůzky do čerpání Vašeho úvěru či hypotéky. Podivejte se, jak to funguje

Krok za krokem k finanční nezávislosti: Schůzka
Celý proces začíná osobní schůzkou s Vámi. Je důležité vědět informace, které budeme při následném zpracování potřebovat. Na základě těchto informací pro Vás připravíme tzv. průřez hypotečním trhem, kompletní předhled úvěrů jednotlivých bank, které si spolu probereme a vyjasníme jejich plusy a mínusy. Po výběru banky už následuje komunikace přímo s bankou.
Krok za krokem k finanční nezávislosti: Schůzka
Celý proces začíná osobní schůzkou s Vámi. Je důležité vědět informace, které budeme při následném zpracování potřebovat. Na základě těchto informací pro Vás připravíme tzv. průřez hypotečním trhem, kompletní předhled úvěrů jednotlivých bank, které si spolu probereme a vyjasníme jejich plusy a mínusy. Po výběru banky už následuje komunikace přímo s bankou.
Scénář úspěchu: Příprava podkladů pro banku
Následuje podání žádosti a příprava dokumentů, které banka potřebuje pro interní schválení této žádosti. Tím je při koupi nemovitosti zejména: potvrzení o výši příjmu na formuláři banky, příp. daňové přiznání s razítkem finančního úřadu s dokladem o zaplacení daně ( pokud jste OSVČ), list vlastnictví (LV), odhad ceny nemovitosti, smlouva, díky které klient nemovitost nabyde (kupní smlouva, smlouva o smlouvě budoucí apod.).
Okamžik, který mění vše: Schválení úvěru a podpis úvěrové dokumentace
Banka na základě předložených dokumentů interně zpracovává žádost a ověřuje si doložené údaje v žádosti. Tento proces trvá většinou 3-5 pracovních dní. Po schválení úvěru dochází k podpisu úvěrové smlouvy včetně dalších dokumentů, které banka vyžaduje (zástavní smlouva, návrh na vklad zástavní smlouvy apod.). V úvěrové smlouvě či v její příloze jsou uvedeny podmínky čerpání úvěru.
Vstup do nové životní fáze: Čerpání úvěru
Čerpání úvěru je bankou povoleno až v momentě splnění podmínek daných ve smlouvě. Většinou mezi tyto podmínky patří např.: uhrazení části kupní ceny z vlastních zdrojů ( banka je vždy ten poslední subjekt, který se podílí na úhradě kupní ceny ) vinkulace pojistné smlouvy na nemovitost, zaplacení poplatku za zpracování úvěru, podání návrhu na vklad zástavního práva ve prospěch banky, případně doložení již zapsaného zástavního práva. Téměř vždy, až na výjimky ( jako např. u výstavby nebo nákladné rekonstrukce ) se čerpá úvěr jednorázově. Po dočerpání nesmíte ještě zapomenout na podmínky, kterými si banka ověřuje, že klient skutečně dostál naplnění podstavy úvěru (např. došlo k zapsání zástavního práva ve prospěch banky). Většinou je to dodat bance list vlastnictví, ze kterého plyne, že jste se stali vlastníkem nemovitosti a že vůči bance bylo zřízeno zástavní právo, které kryje hypotéku.